پوسته Firelight ، مکینتاش در فایرفاکس

Firelight / پوسته مکینتاش برای فایرفاکس
پوسته مکینتاش برای محبوب‌ترین مرورگر وب ، فایرفاکس
Firelight Theme | FireFox Themes | 1 JAR | 637 KB
Firelight یکی از پوسته‌های زیبای مرورگر فایرفاکس است . با نصب آن فایرفاکس شما شبیه سیستم‌عامل مکینتاش خواهد شد . این پوسته با نسخه‌های ۱,۵ و جدیدتر از آن سازگاری دارد .
فایرفاکس موزیلا ( به انگلیسی : Mozilla Firefox ) ( مخفف شده آن به صورت رسمی Fx ، اما به صورت غیر رسمیFF ) مرورگر وب آزاد و بازمتن برگرفته از مجموعه نرم‌افزار Mozilla است که توسط بنیاد موزیلا اداره می‌شود . بر اساس آمار شرکت Net Applications در ماه سپتامبر ۲۰۱۰ ، ۲۲٫۹۶٪ کاربران اینترنت از این مرورگر استفاده می‌کنند و دومین مرورگر پرطرفدار جهان پس از Internet Explorer می‌باشد . این مرورگر بیشتر بین کاربران توزیع‌های لینوکس محبوبیت دارد .
مکینتاش ( Macintosh ) یا مک ( Mac ) ساخته شرکت رایانه‌ای Apple است که مکینتاش اولیه در تاریخ ۲۴ ژانویه ۱۹۸۴ تولید شده‌ است و اولین رایانه شخصی برای Graphical User Interface ( به اختصار GUI ) بود و در عوض استفاده از موشی با Command Line Interface کار می‌کند . در حال حاضر میزان تنوع مکینتاش اپل از مک کوچک ( Mac mini ) هست تا قویترین سرورها مثل Xserve که همگی ساخت شرکت اپل می‌باشد . مکینتاش بر روی یک واسط گرافیکی کاربر معروف با استفاده آسان تأکید دارد که کامپیوترهای مبتنی بر مجموعه ریزپردازنده‌های ۶۸۰۰۰ موتورولا است .
:: دانلود آخرین نسخه : https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/12782

دیدگاه زیبای شما

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.